Me envían este correo sobre una conferencia de Victorino Pérez Prieto.
A CONFER organiza o seminário “O Crucificado na pintura” impartido por Victorino Pérez Prieto.
Será presencial no colégio La Salle de Compostela o sábado 13 de novembro desde as 9 da manhã até ás 8 da tarde. Vai en adjunto o horário e a temática que se tratará.
O seminário afronta en perto de 200 imagens un dos temas máis recorrentes na arte cristiá e universal, desde os comezos do cristianismo até a actualidade; descubrindo o espírito da época, as ideas, sentimentos e maneiras de ver a vida e o mundo dos artistas… ao mesmo tempo que a fe, a teoloxía, a espiritualidade e a inspiración persoal de cada autor.
Anímote a inscribirte cubrindo a ficha adjunta e a asistir. A matrícula terá un custo de 15 €, que se abonará ao comezo do seminario, no mesmo lugar. Debes anotar-te e envia-la ao endereço que se indica ali antes do dia 30 de outubro.
No mesmo colegio La Salle poderase xantar ese día, se o desexas, con un custo de 12 €.
Vémo-nos Un cordial saúdo.
Victorino Pérez
Reconozco el derecho que tiene Don Victorino Pérez Prieto a dar las conferencias que quiera y donde quiera. Y una conferencia suya no vendría al Blog ni por el tema ni por el conferenciante.
Si viene es por el organizador: la CONFER y el lugar: el colegio de La Salle de Santiago. Creo que ninguno de los dos debe acoger a Pérez Prieto dada su posición marginal en la Iglesia como sacerdote casado civilmente.
Él es muy dueño de vivir así y de dar cuantas conferencias quiera. La CONFER y La Salle no. Por eso las traigo al Blog. No al señor Pérez Prieto.
¿Este señor no ha sido reducido al estado laical?
No, el obispo Sánchez Monge no ha tenido agallas para reducirlo en su momento. Tienen miedo. A qué, no lo sé…
Y el arzobispo D. Julián Barrio qué dice a todo esto… ya puede fumar en PIPA
Penosa la CONFER y penosos los lasalianos (a los que el negocio se les termina; en 2030 no quedará ni uno).
La Confer ya no nos representa a los religiosos que somos fieles a nuestros Santos Fundadores y al patrimonio de cada comunidad.